četrtek, 6. februar 2014

"Xanasto dogajanje" RO z namenom



Nam (še) vedno dogaja. Poleg tega, da smo imeli nekaj dni ledeno dobo, ki gospe Xani seveda ni ugajala-beri, ni in ni mogla/hotela opraviti velike potrebe na ledu, se nam dogajajo še lepše reči. 

V nedeljo 2.2.2014 sva se udeležili Rally tekme, ki je nosila prav poseben naslov: RO Z NAMENOM. Tekma je bila najavljena precej časa nazaj, organizatorji so se trudili verjetno več mesecev, da so vse pripravili,uskladili,uredili...napovedano je bilo rekordno število tekmovalcev, obetali smo si dobro tekmo, z še bolj dobrim namenom. Pa nam je narava v zadnjem trenutku pokazala zobe in del želja je padel v "led". Mnogi tekmovalci v nedeljo niso morali na tekmo zaradi vremena. Razumljivo in priznam, da če bi bila tekma le kanček dlje, kot je bila, tudi sama ne bi reskirala. Tako pa je bila v Velenju, ki je le nekaj kilometrov oddaljen od mojega doma in kar nekako sem se počutila dolžno, da se potrudim in pridem na ta dogodek. Pa ne zaradi rozet in ostalih obljubljenih nagrad, pač pa zaradi tega, da se na ta način zahvalim(o) vsem, ki so se trudili, da bi izpeljali stvar v najboljši možni luči. In predvsem zato, ker lahko z nekaj everčki mogoče, nekomu, nekoč polepšam dan, omogočim boljši jutri. V teh časih nikoli ne veš,kaj te čaka jutri in kot pribito drži, da če si ne bomo pomagali med seboj...bomo šli vsi skupaj....tja kamor "tavelikim" sigurno ne bo potrebno. No, pustimo politiko, ki je vedno bila in vedno bo težka tema. 

Tekma je bila odlično izpeljana in kar nekaj tekmovalcev se nas je kljub vsemu  nabralo.  

Xana je po nekaj mesečni pavzi delala odlično. Mislim celo, da je vaje izpeljala nadpovprečno dobro. Saj veste, treninga ni in ni, bjonda pa je tista, ki me nikoli ne pusti na cedilu. No, tokrat sem na cedilu pustila jaz njo. Ne me vprašat, kako mi je uspelo, še bolj upam, da me ni nihče posnel, ampak...bože mili, kaj vse se naredi šlampastemu človeku.
 Predzadnja vaja so bili stožci. Postavljeni so trije v vrsto in čisto simpl si je zapomnit kako gre zaporedje kroženja. Ponavadi, sodnik točke odbije izvedbi kroženja psa, tokrat pa je dal NULO meni, ker sem pomešala vrstni red, oziroma se dobesedno izgubila med stožci..ma ne vem kaj sem počela, verjetno sem izgledala, kot da prvič vozim psa po progi. Vem, da me je zmedla Xana, ko je sredi kroženja, dobila idejo, da bi se s smrčkom dotikala krasnih lepih stožcev, potem pa...sem se jaz "dotaknila" tistega dela mene, ki vemo kako se mu reče : ) Po mojem bi, brez moje neumnosti, komot dosegli prvo,drugo mesto, če je pa vodnik nesposoben in ga pes dobesedno rešuje, pa pač pristaneš na dobrem 4.mestu. Še za tole 4.mesto si ni kriva sama. Če bi šefica hitreje hodila, bi ji pes seveda sledil in bi imeli boljši čas. Tako pa sva z enakim številom točk in slabšim časom za dve sekundi, padli iz 3. na 4. mesto. V katerih letih je moški, ki je hitreje odvodil psa skozi progo, pa raje ne bom..še tu sem sramotno odvodila : ) 

Ampak po vseh mojih polomijah, je tole 4.mesto vredno zlata in mi je enako, kot bi bile prve. Zadovoljna sem z blondo, vedno znova dokaže, da klub glupi lastnici ve, kako se streže stvarem in vedno znova sem ponosna nanjo.  

Še bolj ponosna pa sem na vse nas, ki smo v nemogočem vremenu, dogodek izpeljali do konca in se ob vsem skupaj, imeli fino.  

Občutek, da si z malim delom, storil nekomu veliko, odtehta ves strah, ki je bil prisoten med vožnjo na tekmo in domov, ko so se levo in desno od nas množično podirala drevesa, gasilci so zapirali promet, čistili cesto, pomagali ljudem... 


Hvala vsem za tak fantastičen dan in seveda,hvala mojemu možu, ker nas je peljal...ženske v tem vremenu nismo za na cesto : ) 




Ni komentarjev:

Objavite komentar