petek, 21. oktober 2016

Predstavitev v Osnovni šoli Primoža Trubarja

V soboto 15.10. se je odvila še ena super predstavitev naših psov in našega društva. Tokrat smo se predstavili v Laškem. V mislih sem imela, da bo tokrat z menoj Cuba, a zaradi gonitve in prisotnosti nekastriranega samca, sem s seboj raje vzela Xano. Xana je bila seveda navdušena, da ji je ponovno padla "žlica v med".

 Moram priznati, da je bila to moja najljubša, najboljša predstavitev v vseh skoraj polnih desetih letih. Tako pridni otroci, super učiteljice,celoten kolektiv pa tako zelo naklonjen psom, kot da bi vse skupaj človek sanjal. Prvič v skoraj polnih desetih letih je po zaključenem "uradnem delu", Xana ležala ob meni med tem, ko sem v šolski jedilnici malicala. Pa ni bila edina, ki je lahko ležala ob meni. Vse štiri pse so sprejeli z veseljem in navdušenjem. Noro, noro! In še zelo zelo luštna ročno izdelana darilca smo prejeli v zahvalo.


Skratka, težko opisati z besedami, ampak res super izkušnja in še več šol/vrtcev se naj zgleduje po njih. Hvala vam!




Ni komentarjev:

Objavite komentar