nedelja, 15. marec 2009

ORIENTACIJA ...

Ker mi v Gotenico ni uspelo iti, to še ne pomeni da sem se izognila orientaciji. No, ta zadeva mi niti približno ne diši tako da...je pač nisem najbolj vesela, a kar se mora se pač mora :) No in tako smo se včeraj zbrali z našim Milošem pri Šmartinskem jezeru.No ko se je začelo računanje je Neda lepo zmrznila ker sem vse skupaj prvič videla....in hvala Blažu za toliko volje in truda, da sva s skupnimi močmi le rešila vse skupaj. Ker je po računanju sledil pohod seveda ni manjkala niti Xana. Njej je bilo prav super, saj je poleg super sprehoda imela še družbo-dobermana Bambija(ja res mu je tako ime in vprašajte Karmen koliko alkohola je spila ko je dajala temu psu ime hehe).
Med tem ko smo mi iskali točke in buljili v kompas, sta si pesjana našla "kosilo"-lobanjo od ne vem česa!!!! Smo v dilemi ali je bila lobanja prašičja ali pasja. Sicer so bili vidni še zobje ampak žal ne znamo presodit po 5 zobeh katera žival je bila. :) Kakorkoli moja blondinka celo ni imela driske, katero ima po VSAKI kosti!
Nam je na tem našem "pohodu" uspelo najti vse točke, tudi meni čeprav sem v to dvomila :)
Psa sta se na norela, nahodila, med drugim tudi najedla. Tako da včeraj zvečer sploh nisem vedela da imam psa v sobi! Danes je spala do 10ih zjutraj!
Bilo je super, hvala vsem za družbo in pomoč in upam da se do izpita kaj naučim :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar