sobota, 23. januar 2016

Cubin modrikast jezik?!

Današnja sobota oz. natančneje Cuba, mi je skrajšala življenje za vsaj 10 let. Trenutno nam gre več ali manj vse narobe in tole je bila kaplja čez rob. Prisežem, da sem bila na robu gromozanskega joka popolne nemoči.

Kaj se je zgodilo? 

Dopoldan je Cuba zgrizla flomaster (N. na srečo ni videl hihi) . Nihče ni polagal pozornosti, pač zgrizla ga je, vrgli ga bomo v smeti in to je to. Nihče od naju z Alenom ni pogledal Cube, oba sva videla predelan flomaster, pobirala še cel dopoldan ostanke po dnevni sobi in jih metala v smeti.

Popoldan sva "popokala" sebe, pse (otrok je na oddihu od vse norišnice) in se zapeljala do letališča v bližnjem Levcu.
Tam sva spustila psici, Cuba je lovila žogo, Xana jo je en čas lovila, malo za njeno staro dušo sem še delala vajo oddaljevanja od mene...nič posebnega. Cuba ves čas živahna, nora-tako kot je zanjo značilno. Čez čas se pridruži gospod z Grebenarko, ki je Cubine starosti.  Spustila sem Cubo, da se malo lovita, Xana pa se druženja zaradi njene varnosti ni udeležila. Ona je lepo ležala ob meni. Kar krepke pol ure smo stali, Cuba pa je divjala. Na enkrat vidim, da ima Cuba moder jezik. Pokličem jo k sebi, pogledam gobec in od takrat dalje se mi zdi, da se mi je ustavil svet.

Pes ima moder jezik. In vsi, ki me poznate veste, da je dobro leto nazaj vladal splošni preplah, ko se je Xani pojavljal modrikast jezik ob večji aktivnosti. Takrat smo ji tudi pregledali srce na vet. fakulteti pod budnim očesom priznanega strokovnjaka. In, ja veterinarske storitve so vedno finančno konkretne. Samo še to mi je manjkalo. Na poti domov, sem v avtu samo razmišljala kako bom ob vsej nastali situaciji, prišla do dobrega veterinarja, do vsega denarja. Kako sem tako je**** sreče, da je pes ravno danes star 13mesecev in že resno bolan???? Ker je imela žogico modre barve, sem najprej pogledala, če žoga pušča barvo. (barva jezika je bila vseeno drugače modrikasta, kot pred časom pri Xani). Pa je ni. Alen je trdil, da je šla barva iz oprsnice od druge psice. Pa tudi to me ni prepričalo. Potem je Alen začel s svojo teorijo, zaradi katere bi ga najraje milo rečeno zadavila. Res ga ne prenesem, ko mi pametuje o psih. :) Čeprav sama nisem veterinar, sem z leti pridobila že nekaj izkušenj, ki pa še vedno odpovejo, ko gre za moje pse. Saj vsi veste, da hočem svoje pse 130% zdrave? Če temu ni tako, sem pripravljena tudi sredi noči narediti pravo malo sceno :)  (Tudi pri otroku se komaj zadržujem, priznam).  Skratka...Alenova teorija je bila ta, da je pač mrzlo, psica pa se je "skurila" in zato ima moder jezik, ki bo, ko se umiri prešel spet v normalno barvo. Ne me hecat!! Pes ni imel nobenega hudega napora, ni v slabem zdravstvenem stanju in premlada je za kakršnekoli probleme!!! Jezik take barve je lahko znak problemov srca, ščitnice in še česa! To pa niso manjše težave, ki bi bile normalne za vremenske razmere ali za norega psa kot je Cuba!   Aaaaaaa!!!!

Pridemo domov, jaz še vedno na robu joka, gledam psa, pes me gleda kot čudo sveta, saj se ne vedem tako,kot bi me bila vajena. Še vedno se mi odvija 10001stvar v glavi in ne vem kje začeti. Med tem Alen pospravlja budo v omaro in se zadere v drug prostor: "Neda, veš od česa ima Cuba tak jezik?" Jaz na robu živčnega zloma, nejevoljno : "Od česa?"  "Flomaster je bil modre barve, zato se je tebi zdela čudna modra barva jezika!"  SAJ RES!!!!! To je to!!  Pes ni bolan, samo posledica njene dopoldanske "malice" je moder jezik!  Juhuuuuhuuuu, odvalil se mi je kamen (ok, skala) od srca in od veselja bi se lahko zjokala. Cuba, hvala! Očitno se zelo trudiš, da me zadane kap!


Ni komentarjev:

Objavite komentar