petek, 5. marec 2010

POLIGON PO 2 MESECIH :)

Ja, ko dobim zagon, ga dobim na tone...čeprav da ga sploh dobim, traja stoletje :) Tako danes nisva manjkali na našem "uradnem" treningu. Bilo je prav super! 

Kar se tiče poslušnosti, ni nič drastično novega. Ker z njo nisva mirovali celo zimo, sva jo ohranili v najini kondiciji :) Vsake toliko me sicer preseneti res lep "poleg", pa kakšen izredno hiter "sedi" v gibanju...no vsake toliko pa seveda ne znamo sedi v gibanju in še kaj drugega :) Ampak, kot sem rekla, poslušnost še vedno štima. Plazenje, vajo naprej in aportiranje sva zadnje čase malo zanemarili, ampak ni bilo danes prav nobenih težav. Če tako ostane, sva na konju! 

Ovire pa...hja sej se nimam kaj pritoževati. Punca v bistvu stvar obvlada. Še lestev, že kar nekaj časa dela zelo lepo-le pogruntat sem morala, da če hodim malo za njo, stvar izpelje profesionalno. Malce grenak okus mi je danes pustilo le detaširanje. Hmmm vaja, ki sva jo imele najraje. Ja, že res da je preteklo nekaj časa od kar sva ga zadnjič delali..ampak...ta moj pes je res poln presenečenj. Ni bila sicer popolna polomija, je pa bilo daleč od tega kar vem da zna. Zato sem si v sekundi umirila živce, najprej skulirala sebe in potem...ja nič, šli sva korak nazaj. Tudi to mora bit :)  

Trening je bil odličen, veliko sva se seveda tudi igrali. :) Naša pridna Tamara je prinesla tudi plašilko in smo se šli malo kavbojce. No, ne čisto tako, smo pa res malo preizkušali streloplahost naših kosmatincev. No, kar se tega tiče, Xana do izpita ni niti reagirala na pok-noben! Na najinem prvem izpitu pa glej ga zlomka! Xana je ob poku dala rep dol in se malo umaknila od moje noge-skratka viden znak, da ji ni bilo vseeno. Na odlaganju se sicer ni vstala ( kar me je po videm med poslušnostjo skrbelo) ampak...no ja... tista plašilka je bila precej glasna. To so potrdili tudi drugi :)  Danes pa...najprej sem se z njo igrala bolj vstran od "strelca", počasi pa sva se mu približevali. Potem sva delali tudi malo poslušnosti, pa odlagali....in razen enkrat, ko je glavo ob strelu obrnila, kot bi želela videt kaj je to, ni bilo nobenega problema. Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuheeeeejjjj bravo bjonda moja! 

Aja, da slučajno ne pozabim! Kot vas večina že ve, imamo na počitnicah Živinega Zara. In da se fant ne bi preveč dolgočasil, sva ga vzeli zraven na trening. Od njega seveda nisem pričakovala popolnoma nič. On je bil tam zato, da se je še njemu malo dogajalo. Malo sva se igrala, ker pa je pokazal željo po delu sva tudi naredila nekaj vaj. Čisto tako..za hec! Ta najin hec je bil v resnici takšen, da mi je še vedno žal, da nisem imela s seboj kamere, da bi posnela Zarovo detaširanje in ga poslala Živi. Pa tu ne gre za to, da bi sicer delal slabo...ampak s takim veseljem, tako hitrostjo in tako natančnostjo, kot je to izvedel danes...NORO! 

Tako, dan je bil lep, navijamo da bo med vikendom sonček in jo lahko mahnemo na kakšen pošten sprehod. :) 

Se javimo ko bo kaj novega! 

Do takrat pa vas pozdraljata dva blondinca...moja mami jima pravi, da sta kot ponesrečena brat in sestra :))
 

2 komentarja:

  1. Zar je bil vesel starega poligona! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, mi je že prišepnil da je raje tu, kot v Kopru :)))Smo se ga vsi tolk navadli, da mi je kr hudo ko se spomnem da 25. gre nazaj :(

    OdgovoriIzbriši