torek, 2. marec 2010

TRENING ISKANJA

Sicer to zimo(ki je predolgo trajala) nismo čisto mirovali, smo bili pa čisto blizu tega. Tako, da so bili tisti uradni treningi bolj kot ne, na nekje 14dni. Ker pa človeku, ki je pred tem posvetil, lahko rečem polovico ali več svojega časa, postane dolg čas, se je to moralo nehat! :) Najprej sem opazovala mojega čudnega psa. Vse bolj mirna, na trenutke brez volje, nekam nesrečna...je bolana? No, da temu ni tako, sem ugotovila že na sprehodu, ko sem ji dala en sam "ukaz". Reva je pogrešala žur :) Pa naj še kdo reče da psi trpijo med delom. Ja, nekateri že, naši pa 100% ne! Če je kdo skeptičen, mu posodim Xano :) Seveda pa ni bila samo Xana tista, ki je nekaj pogrešala. Tudi jaz sem pogrešala družbo (človeško in pasjo), pa tisto umazanijo, ki ti gre povosod tudi sčasoma pogrešaš :) 

Kakorkoli...dnevi so daljši, lepši in ni stvari, ki bi me ustavila, da ne bi šla na trening iskanja! Danes! Na tiste kupe, ki me kar malo strašijo, ko pomislim da se bliža april. Pa sem šla preverit kakšno "prijateljstvo" je oz. bo s kupi stkala moja bjonda. Pogled na zaraščene kupe...hja pred iskanjem mi je bilo ob pogledu na njih kar malo slabo :) Nič kar bo pa bo..Neda, zaupaj psu, sem si rekla in šla pripravit Xano. Prvič je bilo iskanje (pre)lahko, ker nisem vedela kaj pričakovati..in ja,ker včasih še vedno podcenjujem svojega psa. Ah, saj pravijo da izkušnje naredijo svoje :) Drugič pa je šlo bolj zares. Pri iskanju sem takoj opazila, da ji "dolžina" oziroma oddaljevanje od mene ne dela problema, pregledovala je lepo, preiskala vse..kako bo lajala? Bomo videli sem si rekla in čakala....no pa je bila tam. sprva je iskala pot do markerja,tiščala glavo skozi vse špranje kar jih je našla, vmes malo zalajala (hvala Ani za opazovanje njenega dela)...no potem pa se je le odločila, da nakaže markerja tako kot zna! Do njega se itak ne da priti :) Pri večini naših psov opažamo, da lajež ni tak, kot drugod, ampak pretirane razlike pa tudi ni.
Skratka, trening je bil odličen! Spet sem se počutila tako dobro, kot "nekoč" in mislim, da je tudi Xana spet srečen in utrujen pes :)  Zdaj pa še malo poslušnost spravit v pogon in pa seveda ovire...te pa res niso bile na "seznamu" že kakšna 2 meseca :(. Midve sva polne dobre volje in zagona za prihajajočo pomlad in upam, da nama uspe. Če pa ne, pa tudi prav, glavno da se zabavamo! 

Aja! O katerih kupih sem govorila, si pa lahko ogledate na spodnjem linku. To je stran naše zagnane Ane :)  

http://luna-chocolade-lab.blogspot.com/2010/03/luna-martin-krpan.html

1 komentar:

  1. Uu, hvala Neda, za reklamo za moj blog!
    Drugače pa, super delata, le tako naprej in vsak teden na treninge:)! Xana je pa itak deloholik, to vsi vemo:D!

    OdgovoriIzbriši